BAD DAY!

Nej, nu får det för fan vara nog. Jag trodde äntligen att du skulle sluta tjafsa men nej,
i stället får jag en jävla massa meddelanden och sen tittar jag på din press på gf och vad ser jag där,
jo en jävla massa information om mig, vart jag bor, vilken skola jag går på, vad jag heter.
Jag fattar inte hur en människa kan vara så jävla dum i huvudet,
Du kan för in i helvete inte sitta och lägga ut vart jag bor och vad jag heter på nätet,
du har för fan gått för långt. Visst jag hatar dig men inte fan lägger jag ut din adress och vad du heter på nätet,
DIN LILLA JÄVLA FITTA, du har gått över gränsen, när jag ser dig vet jag inte vad jag kommer göra.
Men du ska få se. AFYRHUAIJ du har verkligen gått mig på nerverna, fyfan.
Tack så jävla mycket att du förstört min dag, men det var väl det du ville.
Om det var det så kan jag säga dig att du har lyckats. Känns det bra?
Det hoppas jag i alla fall att det gör.
Men jag ska förstöra för dig också, jävligt mycket.
Så får du se hur roligt det är och jag tror inte du kommer tycka att det är så speciellt roligt.


Kommentarer
Postat av: amandah

bry dig inte bara!

eller hur var den lite häftig då ?;)

2009-12-09 @ 20:52:32
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0