friday niight!!

Börjar bli förkyld, hostar hela tiden, ont i vänster öra och börjar bli rätt så hes. Var i skolan idag och fastnade med piercingen i Mayas hår, men Amanda fixade det efter ett tag, orkade inte gå på sv/eng lektionen så jag och elin drog hem till mig och fick något jävla utbrott på varandra. Sen efter skolan drog jag och Elin till ica och träffade Ellie och någon annan tjej, var ju ett tag sen jag träffade henne sist. Vette fan vad jag ska göra, ska nog titta på film eftersom Elin har utegångsförbud sen igår. Men det är ändå skönt att få vara ensam, även om jag hatar det så är det skönt på ett sätt. Så nu ska jag köpa cigg och sen titta på film, Tacksam för filmtips !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0