hmm

Jag har inte mått så bra på senaste.

Jag mår inte bra nu heller.

Och jag bröt ihop för en stund sen.

Tårarna forsade ner för kinderna och jag låg i sängen och försökte andas

och försökte tänkta att det är ångest bara och att det går över.

Men sen började jag tänka på värre och värre saker.

Tillslut släppte de iaf och jag var lugnare.

Men jag känner mig så ensam nu,

det gör jag överallt har jag märkt,

men jag känner mig ensam inuti mig.

Det känns som att jag har så mycket tid,

men så lite att göra med den.

Det känns som att det finns så mycket att göra,

men jag har inte lust att göra det.

Jag har ingen ork alls,

först när jag tänker på en sak som verkar rolig så tänker jag "fan vad bra!"

Då kan jag göra det och det och det"

men sen efter fem minuter när jag tänker på det igen så tänker jag bara

"Äh vafan, vem bryr sig? Varför ska jag göra det för, fyfan vad jobbigt"

Allting verkar bara vara jobbigt och tärt nu.

Men jag antar att det går över, någon gång.


Kommentarer
Postat av: amandah

ja absolut är vi,

typ gävle's snyggaste :D

2009-12-20 @ 19:15:25
URL: http://fiaamandal.blogg.se/
Postat av: Marielle

Du vet att jag alltid finns här för dig, vad som än händer. Jag vet att vi bor långt ifrån varandra men jag ska försöka komma upp till Gävle och då kommer du inte känna dig ensam, det lovar jag. Du kan alltid prata med mig, spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är så kan du ringa mig.

2009-12-22 @ 13:25:49
Postat av: Anonym

älskar dig hjärtat<3

2009-12-24 @ 11:43:23
URL: http://bbloggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0