jaru.. Vilken jävla kväll! haha

Ganska lyckad kväll faktiskt, satt och tittade på film sen smsade Lina och frågade om hon och Jossan kunde komma och så kom dom och vi tittade på film, först såg vi Flickan som lekte med elden den var grymt bra och sen såg vi Green street hooligans 2 en av världens bästa filmer och sen snackade vi och hade skit kul! Efter filmerna gick vi ut och träffade Elin som har utegångsförbud men var ute med hunden, så snackade vi ett tag. När jag kom hem så tittade jag på ännu mer film sen ringer Carro och berättar att Mikael har spytt och är as packad (mikael är en barndomsvän till mig eller vad man ska säga) så jag sticker ut och möter dom och jag och Viktor släpar med Mikael hem till mig så nu ligger han och sover, snarkar gör han också! Men det gör ingenting alls, ska väl sitta här nere och titta på någon mer film sen går jag och lägger mig, har ändå inget roligt för mig. =D

Kommentarer
Postat av: ep

elin älskar christel!

2009-12-05 @ 11:40:15
URL: http://bbloggelin.blogg.se/
Postat av: elin persberger

jag vill ut!

jag vill inte vara inne längre vill vara med dig:(<3

2009-12-05 @ 18:27:43
URL: http://bbloggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0