Julafton

Ja, nu är det jul. Jag har inget att säga om det förutom att ja..

Jag kom nyss hem, har varit på graven och tänt ljus för dietrich, farmor och farfar.

Iaf så, jag tycker det är lite awkward med julen.

Jag gillar inte idén om att någon ska klä ut sig till tomte och valsa runt här.

Jag tänker inte vara närvarande om det kommer någon tomte hit.

Jag känner att jag vill ta ina paket och öppna dem.

Sen säga tack för jag orkar inte låtsas bli överlycklig

när jag sitter och öppnar paket och

nu är det bara en vecka kvar till nyår.

Jag längtar nå så fruktansvärt!

Gunte, gunilla, Johan och Mikael ska komma hit

och Elin ska också fira nyår med oss,

det ska bli underbart roligt!

Snacka om party det ska bli.

Men aja, nu ska jag äta mat.. Det tar emot lite att säga men. God jul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va?

2009-12-25 @ 13:50:18
URL: http://bbloggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0