Lördag

Nu kom jag nyss hem från Maya.

Jag är astrött och tycker att allting som inte alls brukar vara speciellt kul är förvånansvärt roligt just nu.

Jag vill ha mat nu, fast helst vill jag bada, men ingen vill bada med mig

för de säger att det är för kallt!

Och jag är überhyper för jag inte käkar min medicin

och har inga funderingar på att börja käka den heller.

 

Jag, Maya och Emelie var nere på stan igår och köpte Julklappar,

jag köpte alla julklappar jag skulle köpa

utom 3 st som jag ska köpa senare när jag får mer pengar.

Sen mötte vi Amanda, Jennie, Carro och Elin,

varken jag, elin eller maya hade ätit någonting på hela dagen

så vi stack in på donken och vräkte i oss mat.

Det var gott.

Efter det tog vi bussen hem och lämnade grejerna vi köpt

efter det mötte jag Jennie och vi gick till ica

för vi skulle möta Amanda, elin, carro och maya där

så kom dom och efter en stund gick vi till treffen

och jag börja bråka - som vanligt.

Men sen så blev vi hungriga - igen!

Så vi drog ut och jag skulle gå upp för trappan

så man kom till pizzan så sprang jag och ramlade

så mitt knä dog så nu har jag en stor bula på knäet,

det känns som att det är om möblerat på nå vis.

Men iaf så köpte 2 pizzor och dela på, fy vad gott det var. =D

Vid 12 gick jag, maya och Amanda hemåt ( jag skulle sova hos Maya )

Så jag och maya satt vid datan och gjorde en massa saker

sen blev Maya trött och skulle vila - hon somnade.

Och jag skulle väcka henne men jag ville vila lite först

så somnade jag med och vaknade mitt i natten av

att det var ljust i hela rummet

för vi hade inte dragit ner rullgardinen men jag somnade om -

Tack och lov!

 

Lyckad dag igår, hoppas resten av denna dag blir lika bra. :)

Nu ska jag göra Taco gratäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0