RAAAGE!!

åh, jag blir så jävla less på allt. På mig själv, på andra.

Mest på andra, allvarligt talat.

Ska ni bara sitta och snacka en jävla massa skit kan ni lika gärna skita totalt i att skriva.

Och ni som tror att ni kan säga åt mig vad jag ska göra och

inte göra kan ta och dra åt helvete.

Ni kan inte få mig att göra ett jävla skit

Ilskan bara flyter genom mig, den åker aldrig ut heller

Jag fattar inte vad som är så jävla roligt med att bråka med mig

Om ni ska bråka får ni för i helvete ringa mig och bråka elle

möta mig i verkligheten

sitt inte bara bakom den där jävla datorskärmen

och skriv saker ni inte kan stå för sen.

Ni ska veta att jag hatar när ni säger att jag inte klarar av saker

- dessutom är det osmart att säga det eftersom det är då jag gör det.

Och ni tror att jag inte kan lyckas med ett jävla skit men ni ska fan få se,

jag ska lyckas.

Och då får jag se er misslyckas, jag kommer fan ha fest när ni dör.

Så jävla mycket hatar jag er.

Det går fan inte att beskriva hur mycket hat jag har inom mig just nu

för jag är så in åt helvetes förbannad som ni förmodligen märker

om inte ni är dum i huvudet som resten av alla jävla idioter.

Jag hatar killar, jag hatar tjejer, jag hatar människor över huvud taget.

Just nu önskar jag att jag vore helt jävla ensam någonstans

för att slippa erat jävla tjat och ni kan snacka hur jävla mycket skit om mig ni vill,

jag bryr mig inte. Jag är som jag är

och det kan ingen i hela jävla världen ändra på

så ta era miserabla jävla liv och dra åt helvete.


Kommentarer
Postat av: amandah

De är lugnt

2009-12-28 @ 21:32:18
URL: http://fiaamandal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år!:)

2009-12-31 @ 12:12:28
URL: http://bbloggelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA nu har jag läst,

och det är i stor del du som bråkar ocsså gumman:P.

Men jag förstår dig för de är bara omoget,

och barnsligt!

2010-01-02 @ 14:53:15
URL: http://bbloggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0