Torsdag

Allvarligt talat, jag såg nyss världens bästa komedi, så jävla underbar film

så det inte är sant! Skrattade så jag grät, ja. Vet inte vad jag ska säga utom

att alla som är på dåligt humör borde se den, kanske ska berätta vad den heter

också eller kanske ska skita i det? Nää, men The hangover heter den iaf.

Det finns ingen komedi i hela världen som kan slå denna, så är det bara.

Värd att se som in i helvete! Aja, nått annat än filmen, jag har märkt att varje

gång jag bloggar så skriver jag korta inlägg, det känns som om jag skriver

jätte långt men det blir ingenting i slutändan jag vill hellre skriva mer sällan med

långa inlägg än att skriva ganska ofta med korta inlägg. Kände bara att jag ville

få ur mig det. Förövrigt är det Fredag imorgon och jag ska vara ensam

hemma hela natten och så, egentligen skulle Elin vara med mig då men

hon har utegångsförbud och tror verkligen inte att hennes föräldrar låter henne

gå ut ändå tyvär. Men jag får väl hitta på någonting annat.

Btw spelar Djurgården mot Rögle idag och Djurgården får bara inte förlora

mot dom och de borde dom inte heller. Jag har glömt att berätta att jag är sjuk,

halsfluss, känns inte så roligt. Men jag börjar bli bättre, tack och lov. För jag har

nästan hostat sönder hela halsen och det gör ont som in i helvete när jag hostar.

Nu känns det som att jag skrivit mycket igen men det har jag säkerligen inte.

Vi får väl se, ha-ha.

Men nu ska jag ta och titta på Johan Falk eller nått.


Kommentarer
Postat av: amandah

jag kan förstå de,

eller hur (H)

2009-12-10 @ 16:24:55
URL: http://fiaamandal.blogg.se/
Postat av: amandah

men jag vill inte ha den :W

2009-12-10 @ 21:45:47
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0