Where is the love?

Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har insett det aldrig kommer hända.
Om inte jag tar modet till mig och skriver till dig.
Vilket jag kommer göra, snart.
Jag är så osäker på mig själv just nu, vet ingenting.
Orkar ingenting. Alla bara gnäller och tror jag inte klarar någonting.
Och det börjar jag bli jävligt less på.
Vet inte ens vad jag ska skriva, långa ord blir korta känns det som.
Annars brukar det vara motsatsen men äh,
skit samma. Jag får ta mig samman
och hitta på någonting med någon.
Eller nått.
bjur på en bild också, ser inte mycket men det är något iaf! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin p''

Älskling du ska inte vara osäker på dig själv, för du är en stark person inombords, & jo det kommer att hända, Jag tycker att du ska skriva till personen, & fråga om ni kan träffas gå på bio eller någonitng iaf få honom att gilla dig, för det är ganska lätt.

Innan han hittar någon annan;(.

Gumman, du vet detta som hänt mig, jag orkar egentligen ingenting men med dej och en annan vid min sida så klarar jag precis allt.

Och om du känner att du inte klarar n¨ågonting nu, så vet du att jag följer efter vart du är går jag följer dina spår.

älskar dig & du är bäst utan dig är jag ingenting<3

2009-12-13 @ 14:09:53
URL: http://bbloggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0