wtf?

Just nu känner jag att jag vill köra upp nått i röven på människan som uppfan adhd.

Jävla skit, det suger. Jag blir så jävla trött av den så det finns inte.

Jag sover hela tiden. Jag sover bort dagarna och jag sover bort nätterna!

Det är jobbigt faktiskt. För jag vaknar inte av någonting.

Och jag är så jävla trött och vill bara gå och sova hela tiden.

Jag orkar vara vaken från 9-13 sen går det inge mera, då går jag bara runt och gäspar.

Jag kan inte koncenterar mig på någonting, spelar ingen roll om någon mutar mig.

Då tänker jag bara; Äh, fuck that.

Alltså, jag somnar överallt, jag somnar på golvet i skolan,

på bordet, på soffan, i min säng, framför datan.. Jag måste ju vara askul att vara med.

Och jag orkar inte göra nått heller,

jag orkar knappt sminka mig för jag tänker bara: Äh, jag kommer ändå somna.

Fyfan.. Jag fattar inte hur jag ska klara det hemma. Jag kommer somna överallt.

När jag går i skolan måste jag kliva upp klockan sju och sen måste jag vara vaken till tre.

Jag kommer låsa in mig någonstans och sova. Seriöst.

Jag är så sjukt trött.

Ja vill ha hemundervisning igen

för nästan alla jävla lärare på skolan tror att dom är

någon sorts gud och kan göra hur som helst och säga åt alla vad de ska göra.

Nej, det går inte. Inte med mig iaf.

Och om C säger någonting igen kommer helvetet braka lös.

 

Jag funderar på att dra ut i helgen.

Jag har ändå inget annat att göra.

Vad ska jag göra på hemma?

Sen ska jag handla julklappar också, med elin om hon kan följa med. Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0