23:52:08

 

Jag vet inte.. Jag är så jävla förvirrad.

Kan inte sova.

Jag vill att någon ska vara här hos mig.

Vill inte att min ledighet ska ta slut. Jag vill inte börja skolan,

fast det har jag redan, fast för trött och orkar bara inte

gå till skolan. Orkar verkligen inte.

Jag vill inte ha nått ansvar. Jag vill bara leva.


Vet inte vad jag ska skriva, känner mig tom... Vart tog allt vägen?

Känner mig trött, men ändå pigg.

Det känns som jag mår bra, fast ändå inte.

Känner min delad på mitten.. Fast ändå inte.



Vill inte vara så ensam och nykter.. Livet blir bara för mycket för mig då. Kan vi inte glömma vilka vi är?  Kan vi inte göra oss till någon annan? Bara en liten stund?

Göra allt som vi alltid velat göra, men aldrig vågat, kunnat.

Vi kan om vi vill, du är vacker och jag någonting.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0